16. születésnap - 16% kedvezmény



Készpénzkedvezmény Utalvány



Iskolakezdési akció



Nyári akcióink





Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5



 Bobély Csaba
 2006. szeptember 24., 06:40
Egy éve vettem át Önöknél a "kis" altómat .A kiszolgálás OSZTÁLYON felüli volt!!! Most egy év leteltével az éves szervízre vittem a kocsit itt is OSZTÁLYON felüli volt!!! CSAK ÍGY TOVÁBB!!! SOK sikert kívánok az egész CARCOMPLEX ÖSSZES dolgozójának!!!

 suzi
 2006. augusztus 13., 10:13
Én is 3 hete vettem át az uj Suzuki Swift-et, ami szép és jó is, de most a szalon dolgozóit szeretném dicsérni, bárki bármi mást állitana, nagyon kedvesek és szolgálatkészek, és gyorsak. Köszönet érte.

 Benito
 2006. június 1., 17:35
Hmmm... Valakinek de sok ideje volt. Mindenkinek csak ajánlani tudom eme céget! :) Már a 3ik autónkat vettük a CarKomplext?l és mindig segít?készek, barátságosak voltak. A kávéjuk egyenesen isteni. :) Üdv Törökbálintról Beniczki Balázs

 vendég
 2006. május 22., 12:47
egy jó szalon

 Titokzatos hölgy
 2006. május 14., 16:35
Nemrég végigtelefonáltam néhány szervizt, mert hamarosan elérkezik a 15000km. Önökhöz fogok menni, már csak az ügyfélbarát munkafelvev? miatt is!

 T?zoltó
 2006. április 6., 09:36
Néhány napja voltam önöknél kötelez? szervizen. Nem a legolcsóbb szerviz, viszont mindent gyorsan és profi módon végeztek, az apróbb panaszaim is meghallgatásra és orvoslásra találtak. Ha lejjebb vinnék az árakat 15-20%-kal, akkor tökéletes volna!

 Szalon
 2006. április 4., 16:13
Tisztelt Érdeklöd?! Vásárlással kapcsolatos kérdéseiket kérem az e-mail cimünkre irják. suzuki@carkomplex.hu Megértésüket köszönjük: Szalon dolgozói

 PéeL
 2006. március 28., 17:57
Tisztelt Hölgyeim, Uraim! Köszönjük az észrevételeket. Az oldalt nem rég frissitettük, de még nem teljesen vagyunk készen a feladattal. Sajnos "iródeákom" nincs, ezért csak ritkán válaszolhatok az önök meglátásaira. Aki dolgozik az hibázik is. Ez tetszik vagy nem tetszik tudomásul kell vegyük. A baj az, ha nem látjuk be. Tisztelt Alexander! Sajnálom, hogy a kollégám nem tudta önt megfelel? módon kiszolgálni. Ebb?l is tanulnunk kell. "Mig élünk remélünk", hogy hogy egyre több megelégedett ügyfelünk legyen. Higgyék el mi önökért vagyunk, csak nem vagyunk tökéletesek, de igyekszünk. Mindenkinek aki "tollat ragadot" köszönjük a fáradozását, s kritizáljanak meg nyugodtan, mert az a "holnaputáni" ügyfeleink javát szolgálják. Üdv mindenkinek. PéeL.(szalonvezet?)

 Vakbarát
 2006. március 28., 16:29
Nem tudom mi baja van mindenkinek, ott van az SX4 is a bal oldalon... Vagy csak nemrég került oda? Na mindegy, a lényeg, hogy meg tudtam nézni, nekem tetszik, szerintem igényes oldal ez, a héten a szalonba is benézek, aztán ki tudja!

 Alexander
 2006. március 25., 23:12
Tisztelt Szalon! Ignis vásárlás kapcsán kerestem fel önöket. A régi autóm beszámíttatásával szerettem volna új gépkocsit vásárolni. Egészen addig a pillanatig normálisan alakult az ügymenet amíg ki nem derült a festékvastagság vizsgálatkor, hogy az autóm törve volt. Én a második tulajdonosa voltam az autónak, amir?l ott és akkor derült ki, hogy javítva volt (sajnos err?l az apróságról az el?z? tulajdonos "elfelejtett" tájékoztatni). Onnantól kezdve úgy álltak hozzám, mintha megpróbáltam volna átverni önöket a sérülés elhallgatásával. Mondtak egy nevetségesen alacsony beszámítási árat és közölték, jobb ha megpróbálom eladni egy haveromnak. Ezúton szeretném megköszönni, hogy egy ügyesked?, "morálisan ingoványos" állampolgárnak tekintettek, igazán jólesett. De sebaj, megvettem máshol az áhított Ignist és a régi autóm is jól van köszöni szépen. Ennyit önökr?l.

 HEGEDÜS LÁSZLÓ
 2006. február 8., 21:09
Tisztelt Keresked?! Szeretnénk árajánlatot kérni, új Ignis 1300 vásárlása esetén, klíma + metál ezüst.Lehet-e részletre,ha igen, mennyi az induló, havi törleszt? részlet,cascoval.Melyik banktól igényelhet? a kölcsön,hány évre és mennyi a THM?Van egy Skoda 105 típusú szgépkocsink ennek beszámításával is kérünk egy árajánlatot Köszönettel: Hegedüs László

 Csizmadia Sándor
 2006. január 26., 12:31
Tisztelt Szalon! májusban vettem az Ignisemet....meg vagyok elégedve vele... de nagyon...a szalon munkatársai is korrekten és segit? készen viselkedtek a vásárláskor....bár nem ártana egy fedett átadócsarnok és nem a z utcán kéne átvenni a gépjárm?t....a honlapon szivesen olvasnék alkatrész árakat...opciós árakat...vásárolható extrák árát.....és szivesen vennék elektronikus és papi ujságot is.....k?sz?n?m figyelm?ket.

 Cziráki Károlyné
 2006. január 17., 09:16
Tisztelt Értékesít?! Szeretnék venni egy 3 ajtós alapfelszereltség? swiftet. O%-os befizetésre a leghosszabb futamid?re. Kérdésem az lenne mennyi lenne havonta cascoval,metálkék színben. Valamint láttam egy decemberi hirdetést amit úgy hírdettek swift 20800 ft/hótól,ezt konkrétabban mit jelent.Köszönettel Cziráki Károlyné

 Nádori Ferenc
 2006. január 14., 15:17
Nekem jó a tapasztalatom ennél a szervíznél.Az ott dolgozók udvariasak,szolgálatkészek,és az Ignisen végzett munka is rendben volt.Köszönöm.

 Hajzlinszki János
 2006. január 6., 21:09
BUÉK! Nagyon sok sikert kivánunk 2006-ra! Várjuk az SX 4-et!



Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5